Ons verhaal

Wij helpen organisaties om met betrouwbare data en
data analyses betere bedrijfsbeslissingen te nemen. 

TDA Analytics = Whooz + GeoMarktprofiel

TDA Analytics is ontstaan uit een samenvoeging van Whooz en GeoMarktprofiel. Vanuit beide organisaties hebben we meer dan 35 jaar aan kennis en ervaring om jou te helpen klanten beter te begrijpen, potenties en risico’s nauwkeuriger in te schatten en doelgroepen effectiever te bereiken.

Wat ooit begon met demografische postcodesegmentatie, is uitgegroeid tot het monitoren, ontsluiten en combineren van (open) databronnen en diepgaande marktonderzoeken. Door jouw eigen klantdata en onze data te combineren kun je klanten effectiever werven, ontwikkelen en behouden.

Passie voor data

Het is cruciaal om te begrijpen hoe data voor organisaties in de praktijk kan werken. In onze lange historie hebben wij veel expertise opgebouwd in zaken zoals het combineren van databronnen, het waarborgen van de betrouwbaarheid en nauwkeurigheid en het toepassen van de beste analysetechnieken. Ons bedrijf kenmerkt zich door een informele en nieuwsgierige cultuur waar mensen oprecht blij worden van data. Ook het bieden van flexibiliteit en maatwerk vinden we erg belangrijk. Alles om ervoor te zorgen dat je optimaal gebruik kunt maken van onze data.

 

Beveiliging en privacy

Werken met data vereist naleving van wetgeving en gedragscodes. Daarom werken we strikt conform de Nederlandse en Europese wetgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming, en zijn we in het bezit van het DDMA Privacy Waarborg keurmerk.

Onze Privacy Officer en Data Protection Officer zien toe op naleving van de wetgeving, de gegevensbeschermingsbepalingen en het beleid met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens. TDA Analytics is, als onderdeel van TDA Group, ISO 27001 gecertificeerd. Wij hanteren een informatiebeveiligingsbeleid conform deze beveiligingsstandaard.

Samenwerkingspartners

Al decennialang werken wij uitsluitend met gerenommeerde partners; voor de databronnen die wij in licentie gebruiken, voor het doen van marktonderzoek, voor de technieken om data te analyseren en voor de technologie om deze toe te passen. Daarnaast zijn we aangesloten bij diverse brancheorganisaties en netwerken voor kennisdeling.

  • Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA)
  • Kadaster
  • Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS)
  • Blauw Research
  • Customer Insights Center Rijksuniversiteit Groningen (RUGCIC)
  • Data and Insights Network
  • Rijksdienst Voor Ondernemend Nederland (RVO)

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]

Ook onderdeel van TDA Group

TDA Analytics is onderdeel van TDA Group; een groep van merken die gespecialiseerd is in technologie, data en analyse. Samen met de volgende merken ondersteunen wij bij de creatie van heldere inzichten, het behalen en behouden van betere resultaten en het genereren van een hogere return on data: