GeoMarktprofiel heet voortaan TDA Analytics

GeoMarktprofiel en Whooz samen verder onder een nieuwe naam

GeoMarktprofiel en Whooz bundelen de krachten in TDA Analytics

GeoMarktprofiel en Whooz gaan samen verder als TDA Analytics. Een nieuw begin voor twee toonaangevende organisaties op het gebied van landelijke segmentatiedata, met als doel om de dienstverlening aan jou te verbeteren. Onze kant-en-klare segmentatie GeoType wordt voor vele marketingdoeleinden toegepast. Om beter te begrijpen wie je klanten en doelgroepen zijn en hoe je ze gedifferentieerd en met een relevantere boodschap kunt bereiken. Deze segmentatie blijft, naast ons andere kant-en-klare segmentatiemodel Whize, een belangrijk onderdeel van onze landelijke segmentatiedata.

Consumentenprivacy

Consumentenprivacy blijft ook bij TDA Analytics van essentieel belang. Wij willen consumenten zo goed mogelijk informeren over de (mogelijke) persoonsgegevens die door ons worden verwerkt, over de privacy maatregelen die wij nemen in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en over hun rechten die daaruit voortvloeien. Wij hebben een groot aantal voorzieningen getroffen om ervoor te zorgen dat de data te allen tijde compliant is met de geldende privacy wetgeving in Nederland.

tda-analytics-rgb-fc.png

TDA Analytics.nl

Vind hier alle informatie over de diensten, toepassingen en inspiratie van de TDA Analytics organisatie.

Bezoek TDA Analytics.nl

logo.png

GeoType

Vind hier alle informatie over de GeoType lifestyle segmentatie en de GeoType brochure.

Bezoek Geotype.nl