Vanaf maandag 6 juli voegt GeoMarktprofiel zich bij de nieuwe groepsstructuur The Data Agency. The Data Agency brengt merken op het gebied van technologie, data en analyse samen, zorgt voor kennisdeling en neemt een deel van de bedrijfsvoering uit handen. Op deze manier kan GeoMarktprofiel zich nog beter concentreren op zijn kernactiviteiten en de bijbehorende klantvraag. Naast GeoMarktprofiel sluiten ook de merken EDM, Human Inference en LynqID zich aan bij de groep.
Frank de Beun, CEO van The Data Agency, over het ontstaan van The Data Agency: “Wij willen onze klanten een voorsprong geven en daarom staan wij open voor nieuwe technologieën en ontwikkelingen. Dat kan in een volwassen datamarkt beter wanneer we vanuit specialisaties werken. Voor onze merken betekent dit dat ze ruimte moeten krijgen om te groeien binnen hun specialisatie. Dat bieden we ze nu. Bovendien maken we het makkelijker voor nieuwe merken, met behoud van zelfstandigheid, maar met behulp van de groep en de andere merken, om zich aan te sluiten en hun groei te versnellen.”
Wat betekent dit voor GeoMarktprofiel en klanten
Wij helpen organisaties om met betrouwbare landelijke segmentatie data en analyses een compleet en actueel beeld te geven van klanten en markten. Op deze manier kunnen zij betere, datagedreven beslissingen nemen en hun klantwaarde vergroten.
Binnen de nieuwe structuur kan ons team van data specialisten nog meer focus aanbrengen; focus die ons in staat stelt om sneller producten te ontwikkelen en te optimaliseren. Daarnaast kunnen we nog beter inspelen op klantbehoeften en actuele ontwikkelingen. Wij verwachten hierdoor nu en in de toekomst nog meer waarde toe te kunnen voegen. Eén van de andere voordelen waar onze klanten van profiteren, is dat zij een betrokken sales consultant en analist hebben die de business begrijpen en gespecialiseerd zijn in de dienstverlening van GeoMarktprofiel.
Blijf op de hoogte
Op de hoogte blijven van al het laatste GeoMarktprofiel nieuws, volg ons dan op LinkedIn.
EDM
EDM is gespecialiseerd in de creatie van de meest actuele en correcte klantendatabase, het samenstellen en inzetten van doelgroepen voor on- en offline klantenwerving en solide lead management.
Human Inference
De datakwaliteit oplossingen en expertise van Human Inference stellen organisaties en overheidsinstanties in staat om de kwaliteit van klantgegevens te bewaken en om een single customer view te creëren.
LynqID
LynqID combineert expertise, technologie en informatie uit een landelijke database tot één 360 graden klantbeeld en ondersteunt organisaties die cross-channel met individuele klanten willen communiceren.
Heb je vragen over ons of onze diensten? Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Blijf op de hoogte van al het laatste GeoMarktprofiel nieuws en ontwikkelingen en meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Wilt u weten hoe de landelijke segmentatie data en klantsegmentatie gezorgd hebben voor een helderder beeld van klantgroepen en hoe zij hierdoor relevanter met hen communiceert? Vraag nu de case aan en kom er alles over te weten.
Tijdens het webinar vertellen wij meer over de toegevoegde waarde van segmentatie data in elke fase van de klantreis, geven we tips om de data toe te passen in de praktijk en beantwoorden wij uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar vertellen wij meer over de toegevoegde waarde van segmentatie data in elke fase van de klantreis, geven we tips om de data toe te passen in de praktijk en beantwoorden wij uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar vertellen wij alles over de toegevoegde waarde van externe data in modellen en hoe deze data kan worden toegepast om de prestaties van modellen te verbeteren. Tot slot beantwoorden wij al uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar leggen wij u in 45 minuten uit hoe onze segmentatie werkt, hoe onze klanten het gebruiken en hoe u het toepast in uw business. Tot slot beantwoorden wij al uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Ontdek (vrijblijvend) de kracht van onze segmentatie data en hoe het u kan helpen om uw (online) klantreis te optimaliseren. Laat uw gegevens achter en u hoort snel van ons.
Met een klantanalyse kijken wij uit welke GeoTypen uw klantendatabase bestaat. Zo leert u uw klanten nog beter kennen, o.a. op de onderwerpen koopkracht en communicatievoorkeuren. Door deze inzichten wordt uw klantcommunicatie persoonlijker, passender en sterker.
Samen met Reader hebben wij de zonnepanelen op Nederlandse daken in kaart gebracht.
Meer weten over de ruim 1,4 miljoen geïnstalleerde zonnepanelen op Nederlandse daken en welke GeoTypen de meeste panelen bezitten? Vraag nu de infographic aan voor meer informatie.
Met onze portfolio scan krijgt u een compleet en actueel beeld van uw klanten op allerlei gebieden. De inzichten zijn direct toepasbaar voor marketing, premieberekening en risicomanagement doeleinden.
Ontvang meer informatie over onze segmentatie data.
Ontvang meer informatie over onze vastgoed data.
Ontvang meer informatie over GeoMarktprofiel as a Service.
Bent u benieuwd wat onze segmentatie data voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u weten welke segmentatie kenmerken beschikbaar zijn? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat GeoMarktprofiel as s Service voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat de GeoTypen voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u de GeoType brochure ontvangen? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd hoe onze data analyses uw organisatie kunnen helpen? Of wilt u een voorbeeld-profiel ontvangen? Laat uw gegevens achter in het formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat onze vastgoed data voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u weten welke vastgoed kenmerken beschikbaar zijn? Laat uw gegevens achter in het formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.