Whooz en GeoMarktprofiel bundelen de krachten in TDA Analytics
Whooz en GeoMarktprofiel gaan samen verder als TDA Analytics. Een nieuw begin voor twee toonaangevende organisaties op het gebied van landelijke segmentatiedata, met als doel om de dienstverlening aan jou te verbeteren. Onze kant-en-klare segmentatie Whize wordt voor vele marketingdoeleinden toegepast. Om beter te begrijpen wie je klanten en doelgroepen zijn en hoe je ze gedifferentieerd en met een relevantere boodschap kunt bereiken. Deze segmentatie blijft, naast ons andere kant-en-klare segmentatiemodel GeoType, een belangrijk onderdeel van onze landelijke segmentatiedata.
Consumentenprivacy
Consumentenprivacy blijft ook bij TDA Analytics van essentieel belang. Wij willen consumenten zo goed mogelijk informeren over de (mogelijke) persoonsgegevens die door ons worden verwerkt, over de privacy maatregelen die wij nemen in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en over hun rechten die daaruit voortvloeien. Wij hebben een groot aantal voorzieningen getroffen om ervoor te zorgen dat de data te allen tijde compliant is met de geldende privacy wetgeving in Nederland. Heb je vragen over privacy en wil je een overzicht van de voorzieningen die voortkomen vanuit Whooz dienstverlening? Klik op de button en vind alles over Whooz consumentenprivacy en voorwaarden.